10 Kasım 2011 Perşembe

11.11.11'e 1 kala...


Herşey “1” e dönüşüyor işte...
Kimisi biliyor, kimisi hissediyor, kimisi olduğu hal içinde öylece oluveriyor işte. Ama en güzeli hep beraber “Bir” oluyor.

Benliğin, Mutlak bütünlükle hizalanması 11.11.11.
Ne demek bu? Bana sorarsanız doğmak ve ölmek arasında geçen kısa süreli Dünya ziyaretlerini gerçekleştiren Ruhun aslında Tanrısallığının ifşa oluşu. Bitmek bilmeyen geliş ve gidişlerin arasında ruhun evriminin tamamlanması. Bunu yaşamak için hazırlanan dünyasal enerji düzeylerinin ve insanlık bilincinin hazırlığının tamamlanması.
Ne mi olacak? Canlı,cansız bütün varlıklar daha bi derin yaşayacaklar hayatı. Güneş daha bir güzel doğacak, Ay daha bir parlak. Ormanlar daha bir yeşil, denizler daha bir bilge. İnsanlar Işık olup aydınlatacak bastıkları toprakları, kuşlar onlara şarkılar söyleyecek, çiçekler aşkla açacaklar, rüzgarlar etrafında pervane olacak, bir damla gözyaşına yağmurlar boşalacak bulutlardan. Öyle bir Dünya düşünün işte Tanrı’nın hayal ettiği gibi. Ben Ben’im, Ben O’yum, Ben Sen’im diyerek ve herşeyi mutlak güç olan saf ve koşulsuz sevgiye dönüştürerek kahkahalarla geçecek yaşamlar.
Çalsın davullar zurnalar, neşeyle coşsun herkes, aşkla kutlansın günümüz.
Ne mutlu bize, ne mutlu Can’lara, Can’a Can olanlara...
10.11.2011 Bodrum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder