3 Kasım 2011 Perşembe

Oruç yeniden

31 Ekim'de içimden gelen bir sesle başladım tekrar oruç tutmaya.
11.11.11 benim için önemli bir tarih. 11 gün boyunca ve o güne kadar kendimi tazelemek, yediklerimin taze ve saflığıyla kendimi hissetmek istiyorum. Biliyorum dönüşüm çoktan başladı.
Daha önce Hindistan'dayken de tutmuştum 9 gün.İlkbaharda toprak anaya bolluğuna ve bereketine saygı için.
9 gün boyunca sadece taze meyve ve bikaç taze sebze, kuruyemiş, peynir, süt, yoğurt.
Yediklerinin insanı nasıl etkilediğini o zaman tam anlamıyla hissetmiştim. ve o her yediğim şeyle bir oluşu.
Ve kendimle yüzleşmeler, aniden bilinçaltından çıkıp gelen duygular, gözyaşları,yeniden gün yüzüne çıkarken onlarla tekrar yüzleşip kabul etmelerim. hiç de kolay olmamıştı ya neyse.
Bugün 4. gün, az kaldı gündönümüne. çocuklar gibi şen, ne mutlu yaşıyorum diyorum bu dünyada bolluğuna bereketine güzelliğine şükürederek, seviyorum beni ve ben olan dünyayı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder